Thursday, September 17, 2009

Don't take my SNES

Well, the subject says it all, don't it? ;)


7 comments:

  1. Ahh, när jag ser det där tänker jag tillbaks på dagarna när jag äventyrade i Super Metroid på min SNES. Why oh why gjorde jag mig av med den maskinen :(

    ReplyDelete
  2. Ja, jag vet, hur kunde man vara så korkad! Men pengarna gick å andra sidan till en ps som jag har haft mycket kul med!
    Så gör som jag och gå och köp dig en snes igen! Ett måste att ha! =D

    ReplyDelete
  3. Its as if Cute died. then u came along

    ReplyDelete
  4. Kommer ihåg att min mor spillde kaffe på min SNES så det slutade fungera. Så mycket fina spel till den konsolen...

    Borde verkligen köpa den igen.

    ReplyDelete
  5. Ja, det borde du verkligen göra, för du får definitivt inte min *håller hårt i den* ;)

    ReplyDelete
  6. Haha, mina härliga lakan med röda hjärtan? Ja, dom är fina! =D

    ReplyDelete